Alt er kommunikation og kommunikation er alt.
Ok, det er måske sat på spidsen, men det er i den grad afgørende, at din virksomhed kan finde ud af at kommunikere – og også husker at gøre det.
Det gælder både den interne- og den eksterne kommunikation.
Begge dele er vigtige strategiske redskaber.
Men min erfaring er, at selv om rigtig mange virksomheder ved, hvor vigtigt det er at kommunikere, så er der ikke overskud til det midt i den daglige drift.
De er også i tvivl om, hvordan de griber opgaven an og helt praktisk om, hvem i virksomheden, der skal få tid til det. For kommunikation er ikke noget man klarer med venstre hånd.
Og så ender det med, at ingen tager sig af det, virksomheden mister vigtig omtale og opmærksomhed – samtidig med, at konkurrenterne løber med fokus og i værste fald kunderne.
Her kan jeg hjælpe.
Med strategi, produktion og eksekvering. Altså jeg planlægger, producerer og udgiver.
Mange af mine kunder vælger en abonnementsordning hos mig.
Et kommunikationsabonnement sikrer nemlig, at der bliver taget hånd om din virksomheds kommunikation – så du og dine medarbejdere ikke behøver at bruge tid på det.
Hvordan?